helpdesk
Kunnen we je ergens mee helpen?
Bekijk dan of jouw vraag hieronder bij de meest gestelde vragen staat.
Staat deze er niet bij? Stuur dan een mail naar helpdesk@niveo.nl en dan helpen we je verder.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Mocht u uw wachtwoord kwijt zijn, dan kunt u zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.
Bij het inlogscherm https://login.niveo.nl/paspoort wordt in het veld van het wachtwoord de optie “vergeten?” getoond. Als u hierop klikt wordt u doorgeleid naar een volgende pagina. Vul daar uw gebruikersnaam in en klik op aanvragen. Dan wordt er een e-mail verzonden naar uw e-mailadres. In deze e-mail staat een link en als u daarop klikt kunt u zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.
Houdt hierbij rekening met het volgende:
- De e-mail kan in de ongewenste e-mail terecht komen. Controleer deze map ook.
- Het is belangrijk dat er een e-mailadres bekend is in ons systeem. U ontvangt anders namelijk geen e-mail met een nieuw wachtwoord.
- De link in de e-mail is 2 uur geldig. Mocht u binnen die 2 uur geen nieuw wachtwoord aangemaakt hebben, dan kunt u de bovenstaande procedure opnieuw doorlopen.
Mocht het niet lukken zelf een nieuw wachtwoord aan te maken, dan kan de contact persoon binnen uw organisatie of bhv praktijkopleider u verder helpen. Uiteraard kunt u ons altijd mailen op helpdesk@niveo.nl of bel naar 053-4334201.
Waar kan ik mijn certificaat printen in Paspoort?
Logt u in via https://login.niveo.nl/paspoort en wilt u uw certificaat printen, volg dan de onderstaande stappen.
- Log in op de website.
- Klik in het menu op de knop ‘Ecatalogus’.
- Klik op ‘Historie’.
- Klik de cursus aan waarvan u het certificaat wilt printen.
- U ziet nu rechts onderaan de knop ‘Certificaat’.
- Als u hierop klikt, dan kunt u het certificaat downloaden, printen en/of opslaan.
Er staat geen cursus klaar in mijn Paspoort. Wat nu?
Als er bij ‘Aanbod digitaal’ geen cursus klaarstaat dan kan de contact persoon binnen uw organisatie of bhv praktijkopleider u verder helpen.
Tip: bent u al een keer gestart met de e-learning? Dan staat de cursus onder “nog niet afgerond” en kunt u daar weer verder gaan waar u bent gebleven.
Uiteraard kunt u ons altijd mailen op helpdesk@niveo.nl of kunt u ons telefonisch bereiken via 053-4334201.