Geen producten op je lijstje.

Selecteer een pagina

helpdesk

Kunnen we je ergens mee helpen?

Bekijk dan of jouw vraag hieronder bij de meest gestelde vragen staat.

Staat deze er niet bij? Stuur dan een mail naar helpdesk@niveo.nl en dan helpen we je verder.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Mocht u uw wachtwoord kwijt zijn, dan kunt u zelf een nieuw wachtwoord aanmaken. 

Bij het inlogscherm wordt in het veld van het wachtwoord de optie “vergeten?” getoond. Als u hierop klikt wordt u doorgeleid naar een volgende pagina. Vul daar uw gebruikersnaam in en klik op aanvragen. Dan wordt er een e-mail verzonden naar uw e-mailadres. In deze e-mail staat een link en als u daarop klikt kunt u zelf een nieuw wachtwoord aanmaken. 

 Houdt hierbij rekening met het volgende:

  • De e-mail kan in de ongewenste e-mail terecht komen. Controleer deze map ook.
  • Het is belangrijk dat er een e-mailadres bekend is in ons systeem. U ontvangt anders namelijk geen e-mail met een nieuw wachtwoord. 
  • De link in de e-mail is 2 uur geldig. Mocht u binnen die 2 uur geen nieuw wachtwoord aangemaakt hebben, dan kunt u de bovenstaande procedure opnieuw doorlopen.

Mocht het niet lukken zelf een nieuw wachtwoord aan te maken, dan kan de contact persoon binnen uw organisatie of bhv praktijkopleider u verder helpen. Uiteraard kunt u ons altijd mailen op helpdesk@niveo.nl of bel naar 053-4334201.

Waar kan ik mijn certificaat printen in Paspoort?

Logt u in via https://login.niveo.nl/paspoort en wilt u uw certificaat printen, volg dan de onderstaande stappen. 

  • Log in op de website.
  • Klik in het menu op de knop ‘Ecatalogus’.
  • Klik op ‘Historie’.
  • Klik de cursus aan waarvan u het certificaat wilt printen. 
  • U ziet nu rechts onderaan de knop ‘Certificaat’.
  • Als u hierop klikt, dan kunt u het certificaat downloaden, printen en/of opslaan. 
Er staat geen cursus klaar in mijn Paspoort. Wat nu?

Als er bij ‘Aanbod digitaal’ geen cursus klaarstaat dan kan de contact persoon binnen uw organisatie of bhv praktijkopleider u verder helpen.

Tip: bent u al een keer gestart met de e-learning? Dan staat de cursus onder “nog niet afgerond” en kunt u daar weer verder gaan waar u bent gebleven.

Uiteraard kunt u ons altijd mailen op helpdesk@niveo.nl of kunt u ons telefonisch bereiken via 053-4334201.

Ben jij toe aan een kennisboost?

Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen

Niveo © 2018